parallax background

کلینیک پاسارگاد معتبرترین مرکز زیبایی و تناسب اندام کشور

کلینیک آموزش محور و برگزار کننده های دوه های آموزشی

درباره کلینیک پاسارگاد


کلینیک پاسارگاد، با استمداد از الطاف الهی در ابتدای سال 1388خورشيدی با هدف خدمت به جامعه پزشکی بر مبنای راستی و صداقت، به طور عملی کار خود را شروع کرده است.
در اين راستا کارشناسان و متخصصين شرکت با ساعتها فعاليت کارشناسی و برگزاری جلسات تحقيقی، در زمينه‌های بالينی و تکنيکی، حضور و شرکت در نمايشگاهها، کنفرانسها و کنگره‌های معتبر خارجی و داخلی، تنها نمايندگی کارخانجاتی را پذيرفته‌اند که دارای تاييديه‌های بين المللی ISO و CE و FDA و ... بوده و با شرايط اقليمی و اجتماعی ايران و نياز متخصصان کشور، تناسب کامل داشته باشد. همچنين اين شرکت جهت جلوگيری از خروج بيش از حد ارز از کشور اقدام به طراحی و توليد برخی از دستگاه‌ها نموده است و به علت کيفيت بسيار بالا و کاربرد بسيار مناسب، به يمن طراحی کارشناسانه و رابطه نزديک با مراکز درمانی و بررسی نتايج کلينيکی سيستمهای مشابه و نياز پزشکان، در چند نمونه قادر به کسب بيشترين بازار در ايران و برخی از کشورها شده است. پس از طی چند سال فعاليت بی وقفه، اميدواريم به اهدافمان که گزينش بهترين، پيشرفته‌ترين و در عين حال با صرفه‌ترين سيستمها بوده، رسيده باشيم. با اعتقاد بر اينکه ارائه و معرفی سيستمها به گروههای تخصصی پزشکان بايد با علمی‌ترين، شفاف‌ترين و صادقانه‌ترين روش ممکن انجام پذيرد، در کليه دپارتمان‌های فروش، يک متخصص در آن رشته و چند پزشک برای پشتيبانی علمی دستگاه‌ها و سيستمهای درمانی و چند مهندس پزشک که دوره‌های تخصصی رشته مربوطه را با موفقيت گذرانده‌اند، مسئوليت اطلاع رسانی به مخاطبان محترم را در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محيط شرکت، کنگره و مطب پزشکان محترم و ديگر روشهای اطلاع رسانی به عهده دارند. از اهداف ديگر شرکت، ارائه کمترين قيمت ممکن، بهترين و مناسب‌ترين شرايط پرداخت، تحويل در کوتاه‌ترين زمان با طی مسير قانونی و اخذ مجوز و تاييديه‌های اداره تجهيزات پزشکی و در نتيجه جلب رضايت همکاران گرامی می‌باشد.
خدمات پس از فروش:
خدمات پس از فروش در شرکت آرامیس مهمترين بخش بوده که شامل دو مرحله می‌باشد: 1. آموزش کار با دستگاه شامل آموزش تکنيکال و کلينيکال 2. خدمات مهندسی شامل نصب، گارانتی، تعمير و پشتيبانی سيستمها
آموزش کار با دستگاه:
از جمله مشکلاتی که بطور جدی در بخش تجهيزات پزشکی نوين در کشورمان آزار دهنده می‌باشد، عدم آموزش کافی به پزشکان و کاربران توسط فروشندگان می‌باشد، در اين راستا شرک آرامیس مبتکر طرح آموزش چند مرحله به صورتی که در ذيل آمده می باشد: 1. آموزش تئوری راجع به تاريخچه، امکانات و شيوه‌های کار با سيستم درمانی جديد و همچنين بررسی انديکاسيون‌ها ، ميزان اثر و مکانيسم اثر سيستم‌های درمانی 2. آموزش اپراتوری کار با دستگاه به صورت تکنيکال (نصب آموزش فنی و اپراتوری) 3. آموزش اپراتوری کار با دستگاه به صورت کلينيکال تا هر زمان که از نظر پزشک لازم باشد (با حضور بيمار) 4. برگزاری دوره‌های آموزشی متناوب جهت به روز شدن با توجه به آخرين دستاوردهای علمی و کلينيکی در اروپا و امريکا و البته داخل کشور لازم به ذکر است که آموزش تمامی دوره‌های مذکور، به صورت رایگان می باشد.
خدما ت مهندسی:
با توجه به شرايط فرهنگی کشورمان، خرابی یا عدم کارکرد صحيح دستگاه، منجر به بی‌اعتمادی و ذهنیت نامناسب در بیمار نسبت به پزشک یا مراکز درمانی می گردد. بعلاوه تاخیر در تصحیح مشکلات دستگاه‌ها مشکلات را دو چندان می‌کند. لذا جهت پیشگیری و اطمینان از عدم بروز این موارد، خدمات فنی شرکت آرامیس در زمینه های زیر ارائه می‌گردد: • وجود بخش فنی مهندسی بسیار پیشرفته با برگزیده‌ای از بهترین مهندسان کشور که همگی دوره‌های تخصصی کارخانه‌های سازنده را طی کرده‌اند • نصب اولیه دستگاه‌ها توسط متخصصان شرکت • آموزش کامل و دقیق پزشک و اپراتور جهت کار صحیح با دستگاه • انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم با فواصل زمانی کوتاه • تهیه و نگهداری قطعات عمده در ایران جهت افزایش سرعت تعمیرات • تعمیر و راه اندازی دستگاه‌های نیازمند تعمیر در حداقل زمان ممکن در تمام نقاط کشور • ارائه دستگاه‌های جایگزین در صورت لزوم
بخش علمی:
شرکت آرامیس دارای دپارتمان تحقیق و اطلاع رسانی علمی می‌باشد و افتخار دارد که آخرین و جدیدترین اطلاعات و تکنیک‌های علمی، درمانی و... را به طور منظم و به طرق گوناگون از جمله فصل نامه ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان و... در اختیار پزشکان عزیز قرار دهد. به امید اینکه صمیمی ترین دوست و بهترین همراه جامعه پزشکی کشور باشیم